Det er vigtigt at din virksomhed skiller sig ud fra mængden. At du bliver synlig, kendt og værdsat af kunderne i markedet. For du er jo langt fra alene om at vinde kundernes tillid.

Du vil skabe et tydeligt billede, der visuelt formidler kvaliteterne ved netop din virksomhed knivskarpt. Hvis kunder oplever tvivl er de ofte videre til næste virksomhed, derfor vil du have entydige, gennemarbejdede og velovervejede visuelle signaler, lige fra visitkort, til one-pagers over firmabiler og til web.

Når der først er skabt en stærk visuel identitet, hvor grundelementer, farver og regler for anvendelse er fastlagte og veldefinerede, kan kræfterne koncentreres om strategi, udvikling, salg og relationer.

  • Skil dig ud
  • Mød dine kunder med solid ro i maven
  • Skab tillid hos dine potentielle kunder
  • Spar penge når der skal produceres nyt materiale

Brug fem minutter på spørgeskemaet og test din visuelle identiet.

Måske skal der blot en lille justering til, måske skal den fornyes helt, eller måske er den allerede strømlinet og så kan vi jo snakke om noget andet over en kop kaffe.

TAG TESTEN: HVORDAN STÅR DET TIL MED DIN VISUELLE IDENTITET?

01: Er du stolt af virksomhedens logo?
02: Er virksomhedens visuelle identitet tidsvarende?
03: Har virksomheden en markant visuel profil?

04: Har virksomheden skriftligt defineret brug af logo, logotype og farver

05: Er der konsekvens i virksomhedens brug af farver

06: Er der en klar visuel sammenhæng mellem virksomhedens hjemmeside og trykte materialer?

07: Er der klar grafisk sammenhæng mellem virksomhedens trykte kommunikation?
08: Går der en rød tråd gennem hele virksomhedens identitet?
09: Skiller virksomheden sig markant visuelt ud fra sine konkurrenter?

DET SIGER KUNDERNE:

Fonden Lyseng Idrætsforening

“Lys1 er et nyskabende idræts- og kulturtilbud der skal bringe forskellige brugergrupper sammen og danne grobund for unikke samarbejder på tværs af mange interessenter.

Til at kommunikere et kompliceret og mangefacetteret projekt havde vi brug for professionel opbakning fra politikere og investorer.

Samarbejdet og den kreative proces faciliteredes af Formatio Aps og var en positiv oplevelse for os og udmøntede sig i et lyst og venligt prospekt.”

Metin Aydın, arkitekt
Medlem af styregruppen Lys1

Fonden lyseng idrætscenter

Printz Advokatfirma

For Printz Advokatfirma, har vi lavet logo og grafiske identitet samt hjemmeside.

Ønsket var et logo der i sit udtryk skulle fremstå enkelt, så det kunne bruges i mange størrelser og sammenhænge uden at miste sin genkendelighed

Med udgangspunkt bogstavet Z, designede vi et logo, der tager afsæt to vægtskåle, og danner det grafiske element i logoet

Vi har lavet

  • Logo og grafisk identitet
  • Design af trykt materiale
  • Hjemmeside
  • Levering af tryksager

Bistro 8270

Vi har haft en god dialog med Bistro 8270 omkring sparring og udvikling af navn, design af logo og grafisk identitet, trykte materialer og hjemmeside i forbindelse med opstart af sydbyens nye madsted i Højbjerg.

Vi har lavet:

  • Logo og grafisk identitet
  • Design af trykt materiale, flyers, bannere, visitkort mm.
  • Hjemmeside
  • Fotografering til web
  • Facebook

Du har set hvad du har brug for at se.

Nu er det tid til at finde ud af om kemien passer.

Kontakt mig

Så tager vi en kop kaffe og finder ud af om jeg kan hjælpe jer.